top of page

Support Group

Public·320 members

Dela med dig av din erfarenhet av att spela poker? Är det svårt att behärska 3-betting? Vilka vinnande strategier använder du för att öka dina chanser att vinna?

rabbit white
rabbit white
09 de jul.

Jag har spelat poker i säkert fem år nu. Om du vill kan jag dela några tips med dig om mastering 3-betting 3-betting kan verka komplicerat, men med övning och rätt tillvägagångssätt kommer det att bli en viktig del av din pokerstrategi. När jag först började spela poker verkade 3-betting svårt och riskabelt för mig. Men med erfarenhet och studier av strategi insåg jag hur kraftfullt detta vapen är. Ett av mina mest minnesvärda ögonblick var när jag framgångsrikt trebetade en turnering. Jag satt med ett par damer (QQ) i mina händer och bestämde mig för att 3-beta mot en aggressiv spelare. Han höjde och jag gick all-in. Som ett resultat vann jag en stor pott och förbättrade min position avsevärt i turneringen. Här är mitt råd: börja med premiumhänder. Tills du känner dig säker, börja 3-betting endast med premiumhänder som AA, KK, QQ, AK. Observera dina motståndares spelstil och använd denna kunskap för att fatta beslut. Det är också viktigt att träna på att spela onlinespel och delta i turneringar. Läs böcker och artiklar om strategi, titta på träningsvideor så får du erfarenhet mycket snabbare och förstår allt.

Curtir

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page